تنور رقابت‌ برای کسب ریاست فدراسیون جودو داغ شد
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

تنور رقابت‌ برای کسب ریاست فدراسیون جودو داغ شد

زارعیان فرم ثبت‌نام دریافت کرد/ درخشنده و بلوطی هم ثبت‌نام کردند

خبرگزاری فارس: زارعیان فرم ثبت‌نام دریافت کرد/ درخشنده و بلوطی هم ثبت‌نام کردند

زمان ثبت نام حضور در انتخابات فدراسیون جودو در حالی فردا به پایان می‌رسد که برخی از چهره‌های سابق فدراسیون جودو امروز برای حضور در این رقابت‌ ثبت‌نام کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، بر اساس اعلام وزارت ورزش و جوانان، ثبت‌نام از نامزدهای حضور در انتخابات فدراسیون جودو از روز دوشنبه هفته گذشته آغاز شده و تا روز 26 اردیبهشت ماه نیز ادامه خواهد داشت.

محمد درخشان رئیس اسبق فدراسیون جودو هفته گذشته با حضور در فدراسیون جودو به صورت رسمی برای شرکت در انتخابات فدراسیون جودو ثبت‌نام کرد.

آرش میراسماعیلی نایب رئیس فدراسیون جودو و قهرمان چندین دوره مسابقات جهانی نیز فرم‌های مربوطه را دریافت کرد، اما هنوز معلوم نیست که آیا در انتخابات شرکت خواهد کرد یا خیر؟

البته رشید خدابخش سرپرست سابق فدراسیون جودو نیز پس از ارائه استعفاء خود به مسئولان وزارت ورزش و جوانان مدارک خود را به دبیر خانه فدراسیون تحویل داد و به صورت رسمی در انتخابات فدراسیون جودو ثبت نام کرد. هر چند که مسئولان وزارت ورزش و جوانان از این موضوع استقبال نکردند و بلافاصله پس از اعلام موافقت وزیر ورزش و جوانان با استعفای خدابخش، سایت وزارت‌خانه خبری را روی خروجی خود قرار داد که متن خبر نشان دهنده اختلافات وزارت‌خانه با سرپرست فدراسیون جودو است.

علیرضا امینی نیز طی هفته گذشته با حضور در فدراسیون فرم های مربوطه را دریافت کرد و قرار است پس از تکمیل فرم ها و مدارک لازم جهت ثبت نام دوباره مراجعه کند.

امروز نیز مهدی درخشنده( دبیر اسبق فدراسیون جودو)، محمد بلوطی (دبیرسابق فدراسیون) و مهرداد حسن زاده از مربیان جودو نیز امروز ثبت نام کردند.

البته مجید زارعیان سرمربی سابق تیم ملی جودو و ابوالفضل حیدریان رییس اسبق فدراسیون کنگ‌فو نیز فرم‌های مربوطه را دریافت کردند و حالا باید منتظر بمانیم تا ببینیم که آیا این نفرات نیز ثبت‌نام خواهند کرد یا خیر.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 560
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 560
بازدید ماه : 666
بازدید کل : 13141009
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7